moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Tråkigt

Publicerad 2009-09-18 10:45:58 i Allmänt,


Nu har jag tråkigt... ska sätta mig med kemin men känner inte att jag orkar! Ursch vad jag hellre vill vara nånstans utomlands på nått animal rescue center och göra nått vettigt! Men nee... här sitter jag i min byxdress och klagar. Termokemin väntar tålmodigt på min närvaro och om jag känner efter riktigt noga är jag fortfarande lite förkyld... Tjockare och tjockare blir man med, nu när man har skolan och knappt hinner träna men behöver äta för att orka...

Men vi fick en rätt härlig nyhet häromdan. Det finns en sommarkurs i fauna och flouristik nästa sommar och den ska jag gå!! Då åker man till Omberg och bor i skogen en vecka och till västkusten och åker ut med båt i en vecka! Shit vad kul! :D 

Givetvis fick vi också en dålig nyhet. För tre år sen kuggade 75% av biologerna sin mattetenta, för två år sen 50%... fan vad kul det ska bli med matten!

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2009-09-18 13:45:38

Men i år kommer ju bara 25 % kugga, du är säkert inte en av dem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela