moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Tentaplugg!

Publicerad 2009-09-16 07:32:25 i Allmänt,


Har begravt mig i kemi! :) Vaknar till liv igen på mån 21/9 efter kl 19.00... hehe då får vi se om man kan få sätta sin första tenta, hoppas! Satt till 1 igår och gjorde förra årets tenta, gick okej. Jag skulle blivit godkänd tror jag men jag har ca två kap som jag inte ens har kollat på hur man ska göra så de uppg fick jag lämna. Känns okej!

Labbrapport 1 & 2 är klar med, tack och lov! Tog den 11 timmar att göra?... shit, nu ska vi se till att få labbrapport 3 ur vägen med så det går att bara fokusera på tentan.  :D wiie!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-16 09:47:37

Min kusin vitamin är så duktig och smaaart! Inte utan att man blir lite stolt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela