moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Självömkan!

Publicerad 2009-09-04 22:41:16 i Allmänt,

Sitter i min supersköna jumpsuit och väntar på varmt te och västerbottenpaj. Vi har ätit skaldjurstallrik idag för Märta fyller år imorgon! Hela 23 år! Det var jättegott!

MEN... min förkylning har inte gett sig, jag blir anfådd av att gå upp för trappan, jag hinner inte dansa salsa, det bubblar i öronen, jag har snytit sönder näsan känns det som, jag såg jordens finaste skor på stan idag som jag absolut inte har råd med men vill ha ändå (om jag lever på typ inget så kan jag ju ha råd, de är ju faktiskt rätt varma att ha i vinter...), jag har huvudvärk, jag hör inte vad jag sjunger i bilen (kanske är positivt...), jag har ont i nacken, jag är trött men kan inte sova... det är så jävla synd om mig nu!

Men iaf te var det och västerbottenpaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela