moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Mera sjuk...

Publicerad 2009-09-03 11:20:13 i Allmänt,

Ska det inte gå över på några dagar? Förstår inte bakterierna att jag missar massvis i skolan? De har ju ingen koll alltså...

Men det vart toppen igår iaf. Min älskade morbror fyllde 50 år och hade bokat ett bord för fyra på Baccus till kl 19.00. Vad han inte visste var att vi bokat ett bord till höger om dem till kvart över och ett bord till vänster om dem till halv åtta :) Busigt va!?! Vi åt massa gott och tror han blev rätt glad över överraskningen :)

Men nu vill jag bli frisk. Jag är hemma från skolan. Får ställa in svampplockningen med Jenny och Bea... Kan inte rida Peppe... som för övrigt gjorde jättebra ifrån sig i tisdags då han fick prova La:6 programmet. Rätt kul program faktiskt, tröttar inte ut dem så mkt utan var väldigt behagligt att rida. Vinterns projekt! Carro, jag och mamma var stolta och nöjda som vanligt nuförtiden :)

Längter till min lägenhet!!! Bara lite mindre än två månader kvar nu :)

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2009-09-03 12:31:22

Bacchus var vi på, inte Baccus...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela