moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Ja nått får man ut av varje dag...

Publicerad 2009-09-23 16:59:54 i Allmänt,


Idag har faktiskt varit en intressant dag på universitetet. Inte nog med att jag har räknat nästan alla tal om gränsvärden, och jag förstår :), så har vi kommit fram till följande slutsatser (med viss hjälp av vår examinator...):

1.) En häst går inte att logaritmera då man inte kan logaritmera något med en enhet, vad nu hästar har för enhet... 3,492 häst troligtvis... :P
2.) Man kan punktbränna sig på tungan, fick Fia erfara då det bara brände på vissa punkter när hon brände tungan på pajen.
3.) Man kan ha minus i tredje roten ur! Smart, hade inte jag fattat av mig själv!
4.) Om kunskap kunde köpas var det nog bra om de rikaste köpte sig en del så de fick förstånd att lägga pengarna på nått viktigt :)

Vilken dag, nu ponnyn, sen salsan! Toppen!

Håller tummarna för att min kemi-tenta gick vägen! Känner inte för att göra om den. Såg svaren idag och det ser lovande ut men man vet ju aldrig... får svar om lite mer än en vecka! Inget tålamod! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela