moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

I sold my soul...

Publicerad 2009-09-28 22:29:43 i Allmänt,


I sold my soul on E-bay, to a man I hate for almost nothing at all!

För er som inte hört den låten, lyssna. Ibland händer det oss alla, även den bästa, även mej.
Sjungs av superklasses band, Bring me the fucking riot...man!


Jag har börjat följa idol. Eller iaf sen i fredags... får se till efter utröstningen idag. Jag brukar inte känna att jag inte får missa program på tvn men så länge Calle är med kommer jag sitta klistrad vid idol. Shit vilken röst! Att han sjöng highway to hell gjorde ju inte saken sämre! Han är ju hur grym som helst :) Jag är hur impad som helst, hörs det eller? :P Calle kan få sjunga för mig hela dagarna om han skulle åka ut, tänk vilken nöjd och glad människa jag skulle bli ;)

Typ såhär glad kanske! :D

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-10-14 21:37:14

Härligt att se att världens gladaste bebis får vara med på bloggen en gång till.

Kram från oss:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela