moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Ananaspizza, vart tog alla grabbar vägen?

Publicerad 2009-09-27 13:41:57 i Allmänt,


Ja, en kväll som hade kunnat bli hur kul som helst slutade på norrtullsgrillen med en ananaspizza. Fancy as hell hade jag klätt mig i kort fransklänning, stram knut och klackar, salsafest skulle det ju vara. Men tji fick jag, det var knappt några där och jag dansade med de två som jag alltid dansar med... ingen wowkväll alls... För att väga upp denna misär åkte vi ner till Hugo och tänkte att två timmar där kanske kunde få oss på bättre humör. Efter en halvtimme orkade vi inte stå i kö längre och bestämde oss för att vi inte skulle åka hem hungriga iaf... norrtullsgrillen måste det gå hur bra för som helst om nätterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela