moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Älskade kusin var superduktig!

Publicerad 2009-09-12 19:48:44 i Allmänt,


Idag var jag och Märta snälla kusiner och åkte och hejjade på Edwin när han spelade match. De vann! Alla var lika duktiga men Edwin var bäst såklart! :) Ska lägga in bilder när jag får tid!

Sen tog jag och sis en runda på erikshjälpen. Fyndade höganäskrus (3 st), teburk, två terracottakrukor och några djur och naturböcker :) Sen fyndade sis på systemet tyckte hon!

Ska åka in och vända plattor på Hugo ikväll, med Ida. Ska bli kul att träffa henne nu efter att hon flyttat till den stora staden :) Var lite länge sen! Vi får väl göra vårt bästa för att ungarna där ska uppskatta vår musik. Jag brukar vara pedagogisk och visa hur man dansar till den men ibland förstår de ändå inget. Men inte så konstigt, det sägs ju att man glömmer ca 80% av en lektion så kanske att de dansar till en femtedel självmant ikväll då. :P

Ne men vi kommer bjuda på så mycket mysigt: Ramones, Kizz, AC/DC, Joan Jett, Weezer i massor, The durango Riot och sen blir det bara hits! Hits, hits hits! Men lär väl som vanligt komma upp nån och fråga varför vi inte spelar nått de känner igen.

- Gå hem snorunge, säger vi!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 00:15:55

Boten anna? Svenne banan? Bag in da box?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela