moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Uppmuntrad!

Publicerad 2009-10-06 14:10:36 i Allmänt,


Igår lyckades jag inse att livet leker med mig. Det får en att må sådär dödsförkylt urdåligt, med en nypa huvudvärk, och sen ger de en en make up present! Vad är det för stil? Och då tycker det att allt är okej igen och att jag förlåtit det? needu, inte alls. Jag är nästan mer irriterad även om gåvan var fin...

Mamma hittade 3500 kr när hon städade i en låda, de var mina. Fån när jag fyllde 16 år. De hade legat där i snart fem år... ja tack sa jag. Blir både en säng och en stor lampa åt mig, nöjd! Fortfarande huvudvärk men 3500... inte fy skam direkt! Nästan en hel hyra... Helt ok!

Ska ta en powernap nu som förhoppningsvis tar bort min obotliga huvudvärk... ska försöka få den att inte bli längre än ett par timmar den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela