moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Tror nån skrattar åt mig!

Publicerad 2009-10-02 14:26:48 i Allmänt,


Jag skulle ut och plocka päron och det finaste och största nådde jag inte för det hängde på grenen längst upp.

Jag har nästan alla symptom till grispesten... keep away!

En väldigt söt kille bor i skåne tydligen, menar, kan han komma längre bort utan att gå över Sveriges gränser?

Jag ska vara toastmaster på min morbrors 50årsfest men har letat klänning överallt och nån har sprungit före och gömt alla fina... fan

Har varit hemma en vecka nu och under tiden har alla snackat ihop sig om att lägga så många föreläsningar och lektioner som möjligt då jag inte klarar att vara där. Fan!

Slutsats...fan

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2009-10-04 18:10:06

Han kunde bott i norraste Norrland! Sluta gnäll...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela