moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Toastmaster!

Publicerad 2009-10-03 12:58:42 i Allmänt,


Ikväll blir det 50årsfest för min morbror. Jag och syrran har lovat att vara toastmasters och nu börjar jag bli nervös :) men nedå, det kommer gå bra, det är bara goa glaa människor där så det kommer bli himla kul.

Jag har åtagit mig att skriva middagsregler och de är rätt roliga men de blir ju roligare om alla skrattar så funderar på att be några skratta oavsett om det är kul eller inte. Måste vara såhär det känns att vara ståuppkomiker...

Gick på stan idag för att hitta ett par skor som dämpar ner lite. Mina klackar till klänningen jag fått tag i blir lite mycket och jag ser ut som en dålig kopia av hon Camilla Håkansson... ursch, tack och lov att ingen annan drog den parallellen än jag själv men ni ska få se sen, det ser ju knappt ut som jag... :D men men mamma tyckte jag blev fin tror jag... Hoppas folk känner igen mig :P Och hoppas det går bra ikväll! :D

Wish me luck! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela