moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Snart 21

Publicerad 2009-10-07 18:44:54 i Allmänt,


Imorn blir man alltså till åren, hela 21 år. Känns som om åren springer lite, allt var så bra när man var 14 år. Det var en bra ålder. Men det var 7 år sen... och vad har det blivit av mig, jo:

- Clown
- Höghöjdsinstruktör
- Arrangör
- Rövarhövding
- Discokrokodil/lejon/tiger

Ja vad säger man. Har dock lagt ner det mesta så man har tid för plugget som inte vill nått hellre än att äta upp en innifrån. Klaga är roligt, vi östgötar klagar inte för att klaga utan för att vi inte har nått annat att säga.

Kära klassen ska nog gå ut med mig på fredag! :D Vi ska nog gå till flamman, wooho! Fia har lovat att skriva en sång till mig, en födelsedagssång som hon ska framföra då :) Kommer bli toppen! Men 21 klingar inget fint ändå... 20 är bättre, skulle ge mkt för att fylla 20 igen! Men men man ska åldras med värdighet och jag måste säga att det är skitsnack. Åldras med värdighet kan man göra när man är runt 30 och har familj. Så imorn ska jag åldras helt jävla ovärdigt :D bland alla jag älskar!

Peace out!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-07 20:29:23

Bland alla du älskar? Men jag är ju i Lund? o.O btw. jag har hittat den bästa av bästa födelsedagspresenten till dig!! Ska bara försöka att få upp den till norpan också. Du kanske får den till jul annars :S

Postat av: Märta

Publicerad 2009-10-08 00:21:27

Du skall icke klaga. Dt finns de som det är värre för. De som är äldre än du. Bit ihop ist.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela