moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Grattis Pappa!!!

Publicerad 2009-10-14 20:07:47 i Allmänt,


Idag fyllde pappsen år och vi sjöng för honom jättetidigt. Missade ändå bussen och kom en timme sent till skolan... Firar honom mer nu ikväll och ännu mer på Lördag (Jag firas med då!) för då kommer släkten!!! Jag har världens härligaste släkt!!! Hoppas mormor blir frisk med så hon också kommer, blir inte detsamma utan henne! Tar vi oss en ren jävel så dör bakterierna fort mormor!  ;)

Mamma lagar så god middag ikväll, har bara hunnit till förrätten men den bestod av: Rucola med vitvinsvinägerdressing, kokta rödbetor, getost och honungskanderade valnötter! Wow mamma, impad!! Hon får nog svänga förbi mig när jag flyttat hemifrån nån gång ibland och laga lyxmat!

Trots att det är pappas födelsedag är jag lite sur på hen....faktiskt... han döda musen som bodde i vårt förråd! Med en råttfälla, huvet hade åkt rakt av... vad gjorde det då om den bodde hos oss? Den var säkert liten söt och oskyldig! Inte nog med det glömmer pappa berätta att han lagt ut fler råttfällor i huset... Ni som sett Tom & Jerry vet hur ont det kan göra att trampa på en sån!!! Ojoj... Heja Pappa!

Ska gå härifrån jäkligt försiktigt kan jag ju tala om!!

Kommentarer

Postat av: sarase

Publicerad 2009-10-15 12:11:42

Hej Moa :)

Postat av: Märta

Publicerad 2009-10-15 23:58:20

Ruccola med 2 c...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela