moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Begravd....

Publicerad 2009-10-24 20:46:13 i Allmänt,


under min kemibok. Kämpar som ett djur men vet inte om jag kan få in mer i skallen. Ska aldrig ligga efter i en kurs igen!!! Jag har fått läsa in den här kursen nästan själv pga att jag var sjuk ett par veckor... tänk om jag kuggar! Ursch och sen har man så dåligt samvete som inte sitter dygnets alla timmar men jag orkar inte... ena sekunden känner jag mig rätt smart och att jag kommer klara den men andra sekunden blir jag helt gråtfärdig och känner att den tar kål på mig... Och inte är det en vidare rolig kurs heller... Ska dock bli skönt att få tentan avklarad på mån så att man kan ta nya tag utan att bli så stressad. Ska gå på salsa nästa vecka med! :D Saknat gänget massor! Och jag har blivit tjock och rund så nu måste jag börja dansa igen :D

Men först ska jag ta itu med all entropi i mitt liv och vara lite duktig och sätta mig med kemin, men först ska jag sätta på lite te! Puss och önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela