moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Akuten i Linköping :)

Publicerad 2009-10-10 18:53:25 i Allmänt,


Vi vart en 8 pers som gav oss ut till flamman igårkväll. Jag som är van vid att man går ut kring halv 1 kände mig lite ovan när man helt plötsligt skulle till förfesten halv åtta! Tidigt tyckte jag, men shit va kul det blev! :) Vi åkte in till stan till Sara på förfest och de vanliga livsfarliga kortlekarna... något gladare och mycket kissnödigare hamna vi i flammankön typ kvart i tio. Det var nog tur för det tog inte många minuter innan kön var hur lång som helst och det sas att inte alla kom in. Gillar inte köer...

Vi som var runda under fötterna redan innan vi kom dit började mad att gå raka vägen fram till shotbaren. Tequilatime!!!! De gjorde oss inte nyktrare så vi gjorde några försök till och sen var partyt igång.

Under rätt lång tid nu har vi skojjat om att vi nog får sno en kundvagn att skjutsa hem Fia i om vi inte vill bära hem henne osv, trots att jag aldrig har gått ut med henne :) men igår slog hon på stort...
Fia hade ont i fötterna av skorna och tog av sig dem... med hjälp av lite glas på golvet blev det akuten för Fia, jag följde med! :) Vi kom dit och fick hjälp direkt, det var inte så farligt men vi tyckte att det kanske borde kollas ändå. Hon som tog emot oss var en knepig dam, hon sa;          - Ni kan inte åka hem och tvätta det och komma tillbaka? Då frågade jag om hon tyckte vi skulle ta en taxi hem, tvätta det och sen ta en taxi tillbaka. Det tyckte hon kanske inte så vi fick tvätta av det i nått duschrum... JAG fick tvätta av det i nått duschrum. Haha där satt vi fulla båda två medans jag tvätta Fia mellan tårna :D Skulle filmat! Det var också jag som gick igenom foten efter sår och glas och kände igenom så hon inte hade ont nånstans. Frågan är vem som skulle jobba där, sköterskan eller jag. Det hon gjorde var att torka upp Fias blodspår med lite torky... hon får betalt!

Iaf fick Fia ett stort plåster och bandage(dåligt lindat!) och så tog vi en taxi tillbaka till flamman igen! Fia mår bra men kommer i framtiden välja andra partydojjor! :D

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-10 19:34:06

Hahah!

Postat av: Ck

Publicerad 2009-10-12 13:27:34

moia! :D vilken hyrsvärd har du till den där lägenheten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela