moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Norway here I come!

Publicerad 2009-06-29 10:42:59 i Allmänt,

Hmm borde packa, åker om några timmar och borde absolut sluta äta upp mitt resgodis!!!

14.33 går tåget från station och jag måste stanna till vid Forex och växla till mig lite norska kronor. Mitt kort ska funka där men känns ju bäst att ha lite i handen iaf. Det är ett byte, i Katrineholm, sen raka vägen så förhoppningsvis ska jag väl komma dit utan för många misstagliga avstickare... Blir upprepade gånger påmind om när jag skulle åka tåg till Åre men gick av i Östersund... Och när jag skulle flyga hem från Tyskland och ställde mig i gaten till Piza.... Oopsi!!!

Men men jag tycker själv att jag är en ganska avslappnad resenär och jag kommer ju alltid fram tillslut! Än så länge har jag ju faktiskt kommit fram tillslut...

Sen möter Jojjo mig på tågstationen i Norge 20.41! Det ska bli så kul att se henne igen och vi kommer ha så grymt roligt hon och jag! Längtar!

Men nu ska jag försöka packa färdigt... har väldigt mkt skor och sprit nerpackat än så länge... hmm kanske ska slänga ner lite underkläder också... vi får se vad som får plats!

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2009-06-29 12:30:39

Du ska hugga tag i någon som oxå ska till Norge och hålla den människan i handen ända tills den handen blir utbytt mot Johannas...

Postat av: Cecilia Kim

Publicerad 2009-06-29 17:40:03

naamen, har moa oxå skaffa blogg? =D tack för senast!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela