moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

AJ! AJ! AJ!

Publicerad 2009-06-28 15:10:55 i Allmänt,

Igår bar det av hem till Cicci och där var det båda gamla och nya ansikten.

Ida i sin jättefina nya sommarklänning, ser ut som tagen ur Idas sommarvisa :) Resultat från en mycket givande shoppingrunda!

Lite Hansons och mullimull (som jag lovat mig själv att låta bli) på det och det kan inte bli annat än lyckat!

Fulla i hattarna trulsade vi in på Hugo där det blodiga infernot tog sin början..... (Babahh)

Jag blev trampad på tån!!!

Det blödde, sen att det inte gjorde vidare ont är en värdslig sak, det blödde och det är en spricka genom halva nageln! Och jag cyklade hem, det är typ 6 km! Barfota! Med mina väldigt fina skor inklämda på pakethållaren! (tack Ida, jag fick iaf med mig båda skorna hem)

Fick iaf mammas medlidande idag och hon gjorde ett fotbad åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela