moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Zumba!

Publicerad 2009-07-15 09:40:50 i Allmänt,

Johanna och jag, nyfikna som vanligt, prövade på zumba igår. Skakade lite höfter och J fick känna på lite latinotakter. Hon såg så lösgjord och fin ut så! Snart är hon värvad till salsan!

Skulle kollat på en lägenhet idag... men det kom en tjej igår och tog den... på dan... FAN! Tror det hade varit en bra lägenhet, nära till allt. Campusbussar, stan, promenaden så man kan parkera bilen utanför där de e gratis.... Men men mamma trösta mig med att det nog inte var meningen att jag skulle ha den lägenheten... känndes ju bättre. Inte nog med det så är den andra lägenheten jag tänkte kolla på borta med. Det är inte lätt det här!

Ska åka till Ikea idag och kolla på en loftsäg där. Jag lär ju inte ha så många kvadrat så en loftsäng blir toppen... så länge det är rätt högt till tak. Slå huvet i taken.... God morgon!

Kommentarer

Postat av: Lindsey

Publicerad 2009-07-15 19:37:52

Hej Moa! Zumba har kört regelbundet ganska länge, kul att ni oxå provat på det. Körde ni hemma, lr på ngt ställe. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela