moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Wow tider!!!

Publicerad 2009-07-28 22:32:54 i Allmänt,

Vad ska man säga.. Wow vilken fin ponny jag har. Han har varit så grym både idag och igår. Carro har sommarkurs nu och sista dagen är imorgon. Måndagens lektion gick bäst, tror ingen visste att han kunde röra sig så... och ni som känner Peppe.... Jag behövde varken driva eller påminna, snarare ta tillbaka!!!! Och jag ljuger ingenting! Alls! Han var kanon och jag var i mitt esse hela resten av dan :) Idag gick det bra med. Det som inte funka igår (galoppen) funkade helt okej idag, jätteskönt!

Min stackars ponny ska få mer att tänka på, han ska få gå lite på kandar. Jag och mamma var och köpte ett idag. Ett  mjukt, rundsytt med en ganska bred nosgrimma. Ser väldigt stilrent ut. Carro ska hjälpa mig att passa in det på honom imorn :) Lånade en kompis kandar häromdan och P-son verkar ta det hur coolt som helst. Det här kommer bli hur kul som helst!

Här utan bridong-bettet... det är i stallet!


Min supergoda kålpudding! Mums säger jag bara!


Åtta burkar hemgjord blåbärssylt ska förgylla mitt studentliv... kom över på pannkakor gott folk!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela