moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Vad hände egentligen?

Publicerad 2009-07-12 23:05:29 i Allmänt,

Oslo är en lömsk stad och här sitter man nu och undrar vad som egentligen hände och vad nytt man har lärt sig...


Johanna sa : Ta en liten väska... Det här är en liten väska, en proppfull liten väska...
Mitt sällskap var en vitamindryck och en... cosmopolitan. Lärde mig att nej.. cosmopolitan är ingen tidning för mig. Som den nörd jag är kanske vetenskapsmagasinet varit bättre. Tog tio minuter att läsa igenom rubrikerna och förstå att det inte va så intressant = 5 timmar och 50 min tråkig tågtid...



Självklart åt vi på Peppes pizza och nej de serverar inte hästkött = Peppe, du står safe ett tag till!


Skön lägenhet, skön Jojjo men framförallt en jävligt skön soffa. Här sov lilla jag alla nätter förutom när Jojjos roomie kom hem med en kille och ville ha sex där... då kröp jag in till Jojjo..... creepy! = Ska nån ha sex där du sover, glöm inte att ta med alla lakan (även underlakanet) när du går därifrån...!

Det blev till att gå ut en del med som sig bör. I parker, på pubrunda och på andra ställen. Utelivet i Oslo är verkligen avslappnat. Vi va på ett ställe som hette Garaget ett par gånger. Man gick in i en liten gränd så fanns det en skön pub där, två uteplatser, trappa ner till en scen och rätt bra musik. Ska ni till Oslo så kan jag säga att det är mysigt där vare sig det är tis eller lör :)

Hey Ho, Let´s go!

Vi va rätt duktiga på den kulturella biten med. Vi gick till Edvard Munch museét!

Jag bredvid Skriket
... Johanna är skriket....

Vi var uppe på operahuset. Man kunde gå upp på taket, himla häftigt. Jättefint!


Träffade Charlotte! Sol, bad och vänskap
En kall Corona i solnedgång gör livet värt att leva

Vi var i en park med 300 nakna statyer. Jojjo kan ha haft lite problem med att få mig därifrån, älskart!

Vem vill inte ha en man som kan hålla fyra ungar i luften utan att se ansträngd ut! Jag ska ha en sån!

Ingen sa till mig att den skulle stå i en park... här är jag iaf ;) Jojjo identifierade mig bums!

Man skulle kunna säga att jag och Jojjo hade en ganska bra vecka i Oslo egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela