moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Stora stjärnan!

Publicerad 2009-07-29 18:32:08 i Allmänt,

Peppe fick vara en av de stora grabbarna dag och fick bära upp ett kandar


Om jag bara kan hålla ihop mina jävla armbågar!!! Då hade allt varit mycket finare men det spelar ingen roll, tänker på det så det blir bra i tio sekunder och sen är jag där igen. Försvarar mig med att Jos Lansink har armbågarna rakt ut när han rider... visserligen hoppning... men ändå! Det är inte så lätt alla gånger... Men P fick tummen upp, duktig ponny!


Sen fick han gå ut i hagen och bara strosa och vara ponny igen :)

Finaste!

Kommentarer

Postat av: Ida!

Publicerad 2009-07-30 20:21:27

Han är så vacker, så vacker =D

Postat av: Märta

Publicerad 2009-07-31 11:47:52

Bra håll dem mot kroppen. Det är inte så jävla svårt!!!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-05 22:38:15

Jag skulle nog behöva fixa manen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela