moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Sadelprovning, salsahatt och HEJ!

Publicerad 2009-07-13 17:12:22 i Allmänt,

Uppe med tuppen och ut i stallet. Idag kom Laila, vår sadelmakare, för att fixa P-sons sadlar. Dressyren sitter bra tycker jag men hoppen åker ner åt vänster. Hon stoppade om lite men fick ta med hoppen och klura ut en lösning för den.... Usch, sadelproblem vill man inte ha... sånt kostar många skjortor.....

Åkte ut till Jysk och köpte en tågklocka. Jättesnygg. Skulle egentligen ha köpt den igår men då kom det fram en som jobba där och sa: Kom tillbaka imorn så kostar den 65 kr. Det var väl snällt? Vem är så snäll nuförtiden? Jag som börjat tappa tron på att människan är ett trevligt djur. Men den fick jag tillbaka, tack för den! Om man tänker på trevlig. Man borde nästan bosätta sig i en mindre by där folk fortfarande hälsar när man möter varandra. Iaf lite ut mot landet. Tror alla skulle bli gladare om man vinkade och hälsade lite mer på varandra. så HEJ!

Köpte en svart hatt på Carlings med. Tänkte ha den på en salsashow vi ska ha på Palace den 24 juli! Kom dit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela