moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Regn och smultron!

Publicerad 2009-07-11 11:43:40 i Allmänt,

Då har man kommit hem från kära Oslo... Det var en trevlig vecka. Lyckades dock fördärva ryggen min av nån underlig anledning... Gick till massör Maria och fixade det igår. Sammanfattning... Knak.. Oj, där hade du en låsning du... Knak knak.. och hmm några till.... aaaaaj... Ja och här har du ordentliga knutar... Men Maria är bäst och nu känner jag mig lösgjord och misshandlad!

Nu är det kaos i min lilla hjärna.. Tanken var ju att jag skulle till Bolivia i höst, det skjuts upp. Tappa kontakten med organisationen och läste nånstans att nått kan ha hänt... läskigt!!! Måste åka dit nån gång i livet, måste vara helt otroligt där :) Rehabilitera pumor... i regnskogen... Verkligen en dröm!

Vad som händer i höst är istället Biologlinjen i Linköping. Ska bli grymt det med men Bolivia... aja en annan gång.. Nu ska jag se till att bli biolog och då kanske jag har större nytta av resan. Eller nått.

Ska kolla lägenhet med pappa när han kommer hem från farfar. Känns som det börjar bli på riktigt nu, flytta hemifrån, klara sig själv... äta gröt och vara ekonomisk.... nudlar i vattenkokaren och fiskpinnar i brödrosten.. ni vet... Kommer bo kvar i Norrköping i början iaf, men i stan, så jag kan ha kvar hästen där han står nu. Betyder att jag måste hitta billig parkeringsplats i stan med...

Men nu ska jag, Jenny och Beatrice åka till smultronstället och trotsa regnet!!! Det går ju faktiskt att sitta inomhus :) Skippar nog en tripp upp på Ramunderberget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela