moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Moa på extrapris?...

Publicerad 2009-07-12 21:18:16 i Allmänt,

Ja.. det är sant! Dom har sänkt piset på Moa...


Var ju på smultronstället igår. Med Beatrice och Jenny, funderar på om det var värt det... Men klart det va. Man är ju lagom mätt när man kommer därifrån. Betala för att må illa.... men satan vad gott det var :)
       Min Black Orange! Jenny och Bea va nöjda med!       

Sen blev det middag hemma hos Bea med Jenny! Supergott!

Idag var mamma och mormor och jag ute och gjorde stan osäker! Mormor bjöd på Thai mat och sen gick vi land och rike runt för att titta på möbler och tyger. Jag inhandlade två kuddar med zebror på... Mormor blev trött i benen så vi satte oss och såg lite snygga ut på en bänk ett tag :)

Svårt att få mormor att sitta still framför kameran :D

Nu sitter de och skriker i köket att glassen smälter.... bäst att rusa dit!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-12 21:57:14

jag ska köpa moa......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela