moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Kläm på allt! Du är på Ikea!

Publicerad 2009-07-16 15:39:31 i Allmänt,

Åkte med mor och far till Ikea igår. Tänkte att jag skulle gå och kolla grejjer till mig och mamma kolla grejjer till dem men nae... Jag var mammas svans och bollplank då hon skulle klämma på varenda liten pryl hon kunde hitta och som alla vet finns det ganska många prylar på Ikea! Efter några timmar gick vi i alla fall ut därifrån med varsin hjärtisbitsform i handen... och en dörrmatta. Vet inte om jag skulle kalla det optimal shoppingrunda kanske... Jag vet iaf vilken säng jag vill ha när jag flyttar :) en loftsäng i svartmålat trä. Det gäller bara att lägenheten har högt till tak.

Utmattad av Ikea så sov jag i bilen hem tills telefonen tjöt att martin på jobbet satt och spelade gitarr i en kohage nära mig så vart en tur dit när man kom hem. Självklart började det regna men som de klätterinstruktörer vi är var det bara att klättra upp i ett träd och fortsätta spela :)

Salsan på kvällen blev ju lyckad... ;) höll på att åka i backen när jag av ren rutin vände mig och slängde mig rakt bakåt... kan ju säga att jag hade tur att beto stod där och var med... haha! Trodde vi skulle göra nacken ju... Snacka om att inte va me i matchen, skyller på att jag inte ätit på länge... lite förvirrad. Blir iaf uppvisning 24 på Palace, 25 på Salsahuset och nån gång i Augusti, 15 tror jag, på Harrys. Kom dit eller var fyrkantig!


Har en dag av städ och häst framför mig, lugnt men lite oinspirerat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela