moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Kan nog inte klaga på jobbet! :)

Publicerad 2009-07-19 16:05:03 i Allmänt,

Nog för att det vart tidig uppgång igår, 05.45, så visst har jag ett rätt glassigt jobb trots allt! :)

Började dan i lejondräkten med mina två små lejonungar, Sam och Olle, i famnen. Som ni ser är jag inte bara lejon utan jag är också pirat!

Efter ett tag såg Madde att nån lekt lite för tufft med lejonets svans och att det var ett litet hål där bak... det var ju tur att hon såg det innan jag gick min frukostrunda för att säga god morgon till alla barn på hotellet.
Så snabbt som katten kröp jag i tigerdräkten istället!

Jag och Sixten här var de grymmaste frukosttigrarna som seglat över alla de sju haven samma morgon!
Efter frukosten kom barnen ner till oss i lekrummet och blev målade, massa ungar ville bli målade till tigrar :) För den morgonen var tigern värlens bästaste och snyggaste djur! :)

Madde lyckades hålla fast en något överviktig delfin tillräckligt länge för att jag skulle hinna knäppa ett kort innan vi begav oss mot högre höjder.

Här är vi uppe och leker i 10-meters banan :) fotot är från förra året när jag och Alex stannade efter jobbet  och lekte lite!!!

Ja det är jag som är spindelmannen :)

Leka bör man annars dör man!

Fick den här helt underbara bilden på Alex, svävandes bland träden!
Och sånt får man betalt för! Leka med barn och leka i träd! Helt okej!

Kommentarer

Postat av: jocke

Publicerad 2009-07-23 01:27:23

jag vill också komma och leka...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-24 21:13:05

Så det blev ag i sommar igen? Hoppas allt är bra med dig!



Med mig är allt toppen! Saknar dig!



Puss o kram

Postat av: Diana

Publicerad 2009-07-24 21:13:46

Så det blev ag i sommar igen? Hoppas allt är bra med dig!



Med mig är allt toppen! Saknar dig!



Puss o kram Diana :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela