moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Nyårsafton!

Publicerad 2009-12-31 14:43:16 i Allmänt,

Nyårsmorgon började nu.. kl halv tre på dan. Vakna i syrrans säng hemma med huvudvärk och inga som helst planer på att gå upp fram till nu.


Jojjo ska ju hem på tre rätters middag till mej ikväll och detta är nyårsmenyn:

Till förrätt serveras kokta rödbetor med getost och honungskanderade valnötter på en bädd av ruccola.

Varmrätten består av flygande Jakob

Till efterrätt är vi vuxna nog att äta ost och kex, jag lyckades få in lite fikonmarmelad med, godare så. Vindruvor och mer godis än vi kan äta upp! :D

En lugn och lagom kväll. Ska kolla på fyrverkerierna från min balkong... om den håller, lär märka det kanske...

Massa pussar kramar och snus i nacken! GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela