moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Vi klarade det!

Publicerad 2009-08-23 20:56:24 i Allmänt,

Gårdagens uppvisningar gick från 2 st till tre. Vi var ett trött gäng som kämpade på bra. Jag och Alberto visade upp vår koreografi för första gången. Gick såhär:

Första gången: Ramla en gång men klarade volten felfritt! Lite nervös! :)
Andra gången: Klarade det vi missade gången innan men landade med en duns på klackarna efter volten. Tror smällen hördes hela vägen till Skäggetorp...
Tredje gången: Den bästa! Vi satte det ganska bra och vi var lugnare då. Kanske att vara hur trött som helst var ett lyckat koncept! Är iaf nöjd och det är det viktigaste! :)

Mamma och pappa var där och kollade. Första gången dom såg mig dansa. Kan ju säga att man var mer nervös för att de var där än att jag skulle vara upp och ner. Men de verkade tycka det var bra! Men det är också deras lott som föräldrar att tycka det! Var stolta mina päron, var stolta! ;)

Sen firade jag att jag överlevt med Mankan och Co på Scandiateaterna! Blev Ramonescovers, öl och en förskräcklig huvudvärk idag... Men kvällen var fin!

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2009-08-23 23:07:27

Jag hade oxå varit stolt, i stället låg jag isolerad i källaren ihop med min tekopp och mina halstabletter...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela