moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Uppsplittring!

Publicerad 2009-08-16 12:16:02 i Allmänt,

Jaha så nu har vi kommit till den dagen då man inser att alla åker åt olika håll... Jag till Linköping (visserligen inte långt), Alex med, Jojjo till Lund, Ida flyttar till Stockholm idag, Lotta bor ju i Oslo och Emma drar jorden runt.

En bra grej är iaf att min kusse flyttat till Stockholm från Åre så det blir närmre till henne! Wiie!

Men jag är nöjd med min nya klass, de verkar jättegoa allihopa. Nya vänner är ju bra det med, men gamla vänner är liksom som mammas pannkakor. Inget slår mammas pannkakor! Ska bli kul att se vad det blir av alla om några år :)

Kommentarer

Postat av: Kusse

Publicerad 2009-08-16 14:10:04

Ja! När kommer du och hälsar påååå?? Jag har bakat blåbärspaj idag, som gjord för en kussefika!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela