moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Sista dagen på jobbet!

Publicerad 2009-08-06 22:03:26 i Allmänt,

Så idag var min sista dag ute på Vildmarkshotellet och på höghöjdsbanan. Maddi och jag var radarparet... ett trött sådant. Stackars Maddi har tre dagar till framför sig nu. Slitit! Men men som de busfrön vi är har vi varit riktigt busiga idag. För ett par veckor sen började busen rulla in mellan kvällsgruppen och morgongruppen. Det har varit delfiner och pärlor som ramlar ut ur skåp när man öppnar... kläder fyllda med ballonger... Djuren krympte i tvätten? ;) och massa mer. Inget är vart det ska och även i de lugnaste vatten väntar faran... och den ska man tydligen se i vitögat!

Vi bytte ut att det stod välkommen mot "Moa & Maddis lekpalats" :) Sen råkade det stå en "legomur" innanför dörren när kvällens kumpaner kom ner...? Hur hände det?

Det var ju iaf en glad mur...

Sen när de öppnar sin bil ikväll och ska åka hem så har vi hjälpt dem att blåsa ballonger till imorgon... De ligger i bilen... runt ratt, växelspak, handbroms, backspegel osv... vi tycker det är viktigt att hjälpas åt vi på Ag! ;)


Här sitter Maddi och glassar i solen! Tuff pirat är hon med! Det har varit tre fina dagar, Tack! :)

Och innan vi gick fick vi se en riktig vildkattspuss, på riktigt..

Hör ni hur det smackar? :)

Man är inte barnsligare än man umgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela