moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

ohoy matroser!

Publicerad 2009-08-05 22:24:33 i Allmänt,

Ännu en dag i sjömansoutfit i vildmarkshotellets lekrum. Målade massa söta barn. En som blev spindelmannen ropade när han fick se sig i spegeln: - Jag ÄR spindelmannen! Han var hur söt som helst :) Maddi och jag var trötta idag, från början till slut, men vi har ju tur att vi har varandra att gnälla till :) Efter några koppar te och en överlägsen seger över datorn på Buzz Jr (Monster Rumble, hur kul som helst!) bar det av till parken och fyra timmars trädklättring. Alla var duktiga och ingen gjorde livet vidare jobbigt för oss, tack och lov så sega som vi var!

Blidde ingen koll på lägenheten idag, tar den imorn istället. Så nervös... allt låter så bra om den så jag nästan vill säga att jag vill ha den innan jag kollat på den. Men så kan man kanske inte göra... sen får jag hoppas att tjejen framför mig inte vill ha den. Är den så bra som den verkar så vill hon nog det tyvärr. Egentligen är den lite dyr för mig men jag får se till att klara det ändå! Om jag får den...

Tränade för Carro nyss. P-son fick tummen upp av både mig och Carro. Han hittar sig bättre och bättre på kandaret och trivs jättebra med det :) Han jobbar på mer än jag ber honom om och vi var jätteimponerade både jag och Carro. Way to go, Peppe plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela