moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Mentalskjortor och Labbrockar

Publicerad 2009-08-20 17:22:31 i Allmänt,

Håller för tillfället på och förvandlar ett lucianattlinne till en mentalsjukhusrock... Gick snett... eller rättare sagt. Jag klippte snett, jättesnett! På ena sidan är det en mentalrock och på andra sidan en misslyckad kort klänning. Hejja, behöver den på lör. Har uppvisning på salsan då och kan ni gissa.. jag ska vara terminatorbruden... i lacktights under min mentalrock som åker efter första snurren :P Haha kommer gå sisådär. Har bara övat ca 6-7 gånger och hmm hur landar man från en volt?... Det går liksom ibland men inte tillräckligt ofta för att vara bra ändå! Är nervös... lite iaf :) Men men, räknar inte med för mkt folk så det ska nog bli ok iaf! :)

Skolgången min rullar på med eller utan mig... en labbrock ska införskaffas och det är jag mäkta glad över. En egen labbrock! Hoppas jag får massa kemikaliefläckar på den så att jag efter några år kan säga.. hehe ja den här brungula fläcken, den fick jag när jag råkade hälla vatten i svavelsyra och då vart det galet! Å andra sidan har jag nog inte mkt till labbrock kvar om jag får svavelsyra över den. Men ni fattar principen!  Egna skyddsbrillor blir det också, ska ha kvar dem förevigt! :)

Nu är det ut till Peppe som gäller och sen blir det kanske lite matte... polynomdivision utan miniräknare... vem kom på den smörjan? :P Eller så drar jag in till stan och träffar Alexandra och de för att kolla in augustifesten som är i full fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela