moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Ligger sjuk

Publicerad 2009-08-31 13:23:52 i Allmänt,

Vaknade imorse och trodde att jag inte sovit mer än fem minuter. Mådde illa och hade huvudvärk. De andra hade lite ont i magen så frågan är om det inte kan vart nått lurt med kycklingen vi åt igår. Struntade i skolan iaf och gick och la mig igen. Sov som en stock och drömmde den ena konstiga drömmen efter den andra. Ena stunden hade jag en två årig dotter som hette Alice och sen satte jag nått ultimatum till nån rockstjärna om att han kunde bo hos mig om han slutade med drogerna... Vaknade rätt utsövd iaf och har fått i mig frukost. Sitter med jordens tråkigaste matte men vet inte hur mycket som går in i mitt dimmiga huvud... blä...

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2009-08-31 15:59:53

Det är bara du som är sjuk, din vekling!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela