moasmexico

OCH PRECIS SOM VANLIGT SÅHÄR PÅ ONSDAGAR SÅ ÄR DET VARANNAN DAMERNAS!

Jag har målat fönsterfoder!

Publicerad 2009-08-10 22:02:02 i Allmänt,

Heldag ute i Krokek vankades idag med målarfärg, glad unge och en syster som inte kan köra bil ;)

Fick höra när vi kom ut att sis skulle ta stora ytor och jag finliret... antingen betyder det att jag är bättre (vilket jag bestämt tror) eller så vet de att småsyskon ska man köra med. Det blev iaf många fönsterfoder för min del och två dörrar. Tycker själv jag att jag var en riktig fena på det och syrran märkte vi har en dold talang... gräsklippning! Hon var grym! Kuta omkring med det vrålande monstret överallt.. i snåren.. i busken.. över en kullersten och slutligen in i brännässlorna! Men det blidde så fint så :)


Märta in action!


Världens gulligaste barn när jag matat honom... han hade så mycket potatismos i ansiktet och på hela armarna så Märta tog över


Det gick kanske smidigare när Märta matade men jag tror det var roligare att bli matad av mig och få kladda med maten :)


Världens gladaste barn


Väldigt ivrig på att lära sig krypa och gå. Laban, din tid kommer. Njut att att åka vagn så länge du kan för det blir det inget av när du blir stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Nu har jag fått för mig att åka till Mexico i fem månader och studera spindelapor!! Det är en del av mitt masterarbete i biologi som jag kommer att göra i Mexico och under tiden kommer jag att ha den här bloggen så att ni, kära vänner, och ni andra kan följa vad jag gör och tar mig för! Jag är astaggad och hoppas på att hålla kontakten med er från andra sidan atlanten!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela